Înființare S.R.L

Lansează-ți afacerea simplu și rapid!

Înființează un SRL - Proces digital, oriunde te-ai afla

Documentele sunt pregătite complet și corect, printr-un sistem eficient, desfășurat integral online. Fiecare etapă este gestionată cu atenție și expertiză, pentru a te asigura că totul este în conformitate cu cerințele legale, de la primul pas.

Costuri pentru înființarea unui SRL

1 asociat

900 lei

2 asociați

1100 lei

3 asociați

1300 lei

Documente necesare pentru înființarea unui SRL

Carte de identitate a asociatului/administratorului
3 propuneri de denumire pentru firmă
Pașaport – în cazul cetățenilor străini

Documente necesare pentru găzduirea sediului social la adresa proprie

Act de proprietate asupra spațiului – contract de vânzare-cumpărare, certificat de moștenitor și act de identitate al proprietarului/proprietarilor
Acordul vecinilor – necesar dacă sediul social va avea activitate

Documente necesare pentru găzduirea sediului social la prestator

Rezervare de denumire
Certificat de înregistrare (dacă firma este deja înființată)
Act de identitate al reprezentantului legal

Alege un pachet complet

Esențial

300 lei / lună

*Prima lună este gratuită dacă firma este înființată prin noi

+ Opțional: Aplicație contabilitate

+ Opțional: Pachet înființare firmă gratuit

La plata a 12 luni de contabilitate în avans
→ 300 lei × 12 luni = 3600 lei

+ Opțional: Găzduire sediu social

Standard

500 lei / lună

*Prima lună este gratuită dacă firma este înființată prin noi

+ Opțional: Aplicație contabilitate

+ Opțional: Pachet înființare firmă gratuit

La plata a 12 luni de contabilitate în avans
→ 500 lei × 12 luni = 6000 lei

+ Opțional: Găzduire sediu social

Pro

800 lei / lună

*Prima lună este gratuită dacă firma este înființată prin noi

+ Opțional: Aplicație contabilitate

+ Opțional: Pachet înființare firmă gratuit

La plata a 12 luni de contabilitate în avans
→ 800 lei × 12 luni = 9600 lei

+ Opțional: Găzduire sediu social

Cum soliciți serviciile noastre

100% online

Completezi formularul de contact sau ne apelezi la 0376448818
Ne trimiți documentele necesare pe email la contact@servicii-contabilitate.ro
Primești actele gata pregătite direct în inbox, pentru semnare

Direct la sediul nostru

Te prezinți la birou cu documentele firmei, iar noi redactăm totul pe loc
Depunem dosarul online la Registrul Comerțului și ANAF, indiferent de județul tău

Susținem afacerile – de la înființare la gestionare

Noi știm cât de valoros este timpul antreprenorilor. Misiunea noastră este să facem lucrurile simple, corecte și transparente, prin soluții digitale care economisesc timp, și permit gestionarea ușoară și clară a fiecărui pas administrativ.

Credem într-un parteneriat pe termen lung, construit pe încredere, eficiență și responsabilitate – atât față de clienții noștri, cât și față de societatea în care activăm.

Sunt interesat de urmatorul serviciu la Registrul Comertului: